Global Claims Management Co. Goes Paperless
Challenge
Addressing a “paperless office” initiative, this global claims management company was looking to not only stop creating paper in their work environment, but also minimise the ingestion of external paper in the form of mail. Employees’ access to physical files could take several business days, hindered by lengthy document retrieval and shipping processes, which negatively impacted customer satisfaction, and added unnecessary document management operational costs. The company needed a solution to convert critical business documents into a digital format that could be stored and conveniently accessed at any time.
Solution
The claims management company has their mail directed to a PO Box that is transported daily to the Xerox® Digitisation Center where the mail is opened, scanned, indexed by the recipient’s name, and uploaded into the client’s content management system. The company’s employees now handle no paper mail — instead, they receive an email indicating that a digital copy of the mail item has been received and a link is provided to directly access their personal “mailbox” to view the images.
Results
Approximately 1,000 hard copy documents are processed at the Xerox Digitisation Center per month, which are a mixture of mail items and office documents. Xerox now receives all mail intended for the client’s Canadian office (with the exception of courier packages), which eliminated the need to staff a full-time mailroom operation. Since mail documents arrive in a digital format, the files are immediately integrated into electronic workflows without the need to scan or dispose of paper originals onsite.
Xerox® DocuShare®
La forma más fácil de acceder, compartir y colaborar, en el lugar de trabajo o en la nube.
Más información de la gestión de contenidos empresariales
Explore archivos PDF, vídeos, infografías y más sobre este tema.
Artículos relacionados
Digitalización y seguridad de los registros de la propiedad
Descubra cómo Survey & Land Registration Bureau de Bahrein ha digitalizado y protegido los registros de la propiedad con Xerox® DocuShare®.
Cómo Xerox® DocuShare® ha contribuido a que Arbet Aménagement transforme su forma de trabajar
Descubra cómo Arbet Aménagement crea el espacio de trabajo idóneo con el uso de Xerox® DocuShare® para almacenar y gestionar archivos electrónicos de una manera más fácil que nunca.
La gigantesca operación de un país
De qué manera Xerox ayudó al Gobierno de Bangladesh a capturar, almacenar y analizar los datos de la población para que el país pudiera prestar, de forma más eficaz, los servicios sociales a quienes los necesitan.
Xerox galardonado con Software Line of the Year por Buyers Lab
Las aplicaciones de Xerox® DocuShare® y ConnectKey® han contribuido a que alcancemos nuestra posición de liderazgo durante la temporada de premios de invierno de 2020.
Asegúrese de que la información importante esté protegida y sea accesible
¿Hasta qué punto está seguro de que su organización cumple todas las normativas de la industria?
Refuerzo a los profesores
Descubra cómo Lincoln Public Schools utilizaron Xerox® DocuShare® para que los docentes tuvieran más tiempo para dedicarse a ayudar a los alumnos.